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Hotel Hambergers-Posthotel | C. Hamberger | Kirchplatz 7 | 83242 Reit im Winkl
Tel: 08640-987-0 | Fax: 08640-8448 | email: info@hambergers-posthotel.de |
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Your hotel for conferences in the Chiemgau, seminars
or workshops of the special kind. In the center of the
village the "Posthotel" is the ideal place
for your events - with an old tradition. |
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something extraordinary, we have it!
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Informations
for conferences: |
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large hall for approx. 400
people with stage
little hall for approx. 50
people
Secondary room for approx. 10 people |
different possibility for fitting up with seats or table
arrangement, smaller areas for group works |
Conference technology:
Overhead projector, big viewing screen, television, podium,
speaker's desk, public-address system, flipchart, Internet
connection for modem,
Video system, photostatic machine, beamer on request
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Tagungshotel in und um München und im Umland München
Hambergers Posthotel Reit im Winkl
Tradition in Sinne des Zeitgeistes
Ein Aushängeschild für Ihr Unternehmen sind mitreißende Events und Tagungen ! Wir vom Hambergers Posthotel Reit im Winkl
bietet Ihnen eine große Anzahl von Außergewöhnlichen Veranstaltungsideen die Sie mit Ihren Kunden, Mitarbeitern oder Geschäftspartnern umsetzten.
Wir erstellen Ihnen gerne ein auf Ihre Firma maßgeschneidertes Konzept und Angebot damit der Erfolg Ihrer Veranstalltung und des Events
nicht dem Zufall überlassen wird.
Münchner Messehotel: Hambergers Posthotel Reit
im Winkl als Messehotel München und seine Anlagen als Webetext für die Messe
München eine Außergewöhnliche Anlage im Hochmodernen Zeitalter
der Wirtschat und wichtig für die gesamte Region Südbayerns:
Messen und Events sind das wichtigstes Marketinginstrument im
verarbeitenden Gewerbe Hotel München, so das Ergebnis der Studie
Direktmarketing Deutschland 2005, die das
Marktforschungsinstitut Ipsos im Auftrag der Deutschen Post im Oktober
2005 durchführte. 3.600 Firmen mit mindestens 250.000 €
Jahresumsatz wurden nach ihrer Nutzung von Marketinginstrumenten
befragt: Mit 39 % haben Messen und Events bei den Unternehmen
des verarbeitenden Gewerbes den höchsten Anteil an den gesamten
Marketingaufwendungen: 3,3 Mrd. € von insgesamt 8,4 Mrd. €.
Mit großem Abstand folgt die Anzeigenwerbung mit 1,6 Mrd. €.
Die GfG Wirtschaftswoche-Werbeklimastudie (11/2005)
erbrachte folgendes Ergebnis: Messen sind unter allen
Werbemedien das am zweithäufigsten eingesetzte Instrument: 80 %
der Werbeleiter nutzten es im Jahr 2005, nahezu gleichauf mit
Fachzeitschriften (82 %). Von den Werbeleitern der Investitionsgüterindustrie
nutzen sogar 90 % das Instrument Messebeteiligung; nur
Fachzeitschriften werden noch häufiger eingesetzt.
Auch im Ranking einer Studie auf der Grundlage von 25.000 Benotungen
durch Marketing-Leiter in Firmen sowie Wirtschaftsprofessoren
erhielten Messen und Ausstellungen mit der Durchschnittsnote
2,22 die beste Benotung vor dem persönlichen Verkauf (2,40),
Direktmarketing (2,83), Events (2,91), klassische Werbung
(2,93), Internetwerbung (3,01), PR (3,05), Verkaufsförderung
(3,16) und Sponsoring (3,81).
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Bedeutung der Messen im Marketing-Mix
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Der Grund für die starke Stellung von Messebeteiligungen in der
Wahrnehmung von Entscheidern liegt in der Funktion der
Messen als Spiegel der Marktverhältnisse. Messen bilden Märkte
in konzentrierter Form ab. Sie führen Angebot und Nachfrage
einer Branche an einem Ort und in zeitlich begrenzter Dauer
zusammen. Sie bieten den Teilnehmern umfassende
Marktinformationen und eine Plattform für geschäftliche
Kontakte.
Zugleich ermöglichen Messen den fokussierten Einsatz des
gesamten Marketing-Instrumentariums eines Unternehmens.
Absatzpolitische Instrumente werden mit einer
Messe-Beteiligung
parallel aktiviert und zielgruppenspezifisch verdichtet.
Sowohl hinsichtlich ihrer Effektivität (Reichweite)
als auch in ihrer Effizienz (Wirksamkeit) sind Messen
Kommunikationsinstrumente der ersten Wahl.
Exhibitions and events are the most important marketing tool
in the manufacturing sector, so the outcome of the study
direct Germany 2005, the market research company Ipsos on
behalf of Deutsche Post in October 2005 was carried out. 3600
companies with a minimum annual turnover of € 250,000 has
been following its use of marketing tools interviewed: With
39% have fairs and events in the business of manufacturing the
highest percentage of total marketing costs: € 3.3 billion
of a total of 8.4 billion € . With great distance is the
display advertising with € 1.6 billion.
The GfK Wirtschaftswoche advertising climate study (11/2005)
provided the following result: fairs are all advertising
media, the second most commonly used instrument: 80% of the
advertising manager used it in 2005, almost level with
magazines (82%). Of the advertising industry leaders in the
capital use even 90% of the instrument trade fair
participation, and only journals are more frequently used.
Also in the ranking of a study by the Institute in fair
Laubenheim on the basis of 25,000 votes by marketing managers
in companies and business professors were fairs and
exhibitions with an average grade of 2.22, the best scores
before the personal sales (2.40), direct ( 2.83), events
(2.91), classic advertising (2.93), Internet advertising
(3.01), PR (3.05), sales (3.16) and sponsorship (3.81).
importance of Measuring the marketing mix
The reason for the strong position of trade fair participation
in the perception of decision lies in the role of trade fairs
as a reflection of market conditions. Fairs markets are
concentrated in form. They lead supply and demand of an
industry in one place and in a limited period of time. They
offer participants comprehensive market information and a
platform for business contacts.
At the same time allow the fairs focused use of the entire
marketing tools a company. Paragraph policy instruments with a
trade fair participation
activated simultaneously and target specific summarized. Both
in terms of their effectiveness (range) as well as its
efficiency (effectiveness) fairs are communication tools of
choice.
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Das ICM - Internationales Congress Center München gehört zu den
modernsten und erfolgreichsten Kongresszentren weltweit. Dazu tragen,
neben einem professionellen und erfahrenen Team vor allem eine einladende,
repräsentative Atmosphäre und seine idealen Voraussetzungen für
Veranstaltungen jeder Größe und die direkte Anbindung an die Neue Messe
München bei.
Das M,O,C, ist das Spezialmessegelände der Messe München für
kleine und exklusive bis mittelgroße und expandierende
Veranstaltungen. Es verbindet in einzigartiger Weise die Vorzüge
von Tagungshotels und Kongresszentren mit der funktionalen
Struktur von Messehallen.
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Als eines der modernsten Messegelände der Welt setzt die Neue Messe München
Zeichen hinsichtlich Funktionalität, Service und Kommunikationsmöglichkeiten.
Hallen
Freigelände
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Messehotel München: Hambergers Posthotel Reit im Winkl
Die Messe München International (MMI) ist mit rund 40 Fachmessen für
Investitionsgüter, Konsumgüter und Neue Technologien eine der weltweit führenden
Messegesellschaften. Ausgewiesene Kompetenzfelder sind dabei:
- Bauwirtschaft
- Umwelttechnologie
- Getränketechnologie
- Transport und Logistik
- Keramische Industrie
- Automatisierung und Robotik
- Industrielle Instandhaltung
- Gewerbeimmobilien
- Sportartikel und Sportmode
- Uhren und Schmuck
- Tourismus
- Elektronik
- IT und Medien
- Analytik und Life Sciences
- sowie Messen für das Handwerk.
Über 30.000 Aussteller aus mehr als 100 Ländern und mehr als zwei Millionen
Besucher aus über 200 Ländern nehmen jährlich an den Veranstaltungen in München
teil. Darüber hinaus veranstaltet die Messe München Fachmessen in Asien, in
Russland, im Mittleren Osten und in Südamerika.
ein weltweites Netzwerk von Veranstalltungen.
Neben diesem Portfolio international führender Eigenveranstaltungen
bietet die Messe München ihren Kunden aus dem In- und Ausland die Möglichkeit,
die NEUE MESSE MÜNCHEN, das angegliederte INTERNATIONALE CONGRESS CENTER -
ICM und das Veranstaltungscenter M,O,C, zur Durchführung von Kooperatoionen zu nutzen.
Der kontinuierliche Ausbau ihres hochwertigen Messeportfolios gehört zu den
wichtigsten Zielen der Messe München.
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Werbung für das MOC münchen
Was das M,O,C, bietet:
- Optimale Flexibilität
- Preisgekrönte Architektur
- Intelligente Raumkonzepte:
- bis zu 30.000 qm Ausstellungsfläche
- 6 Konferenz- und Seminarräume für 30 bis 389 Personen
- über 60 individuell gestaltbare Raumeinheiten um das Atrium 3
angesiedelt
- sämtliche Räume im Baukastensystem vernetzbar
- Persönliche Rundum-Betreuung
- Kompetentes Marketing
- Gastronomie und Servicepartner
- Leistungsfähige Infrastrukur
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bauma 2010 – THE PEAK OF EXCELLENCE
Die bauma auf der Messe München ist mit über einer halben Million Quadratmetern
Ausstellungsfläche die mit Abstand größte und bestimmt die
eindrucksvollste Messe überhaupt. Keine Messe der Branche hat ein
breiteres Angebot, keine Messe ist internationaler. Hier sind alle Marktführer
und Key Player vertreten, hier werden Innovationen für alle Bereiche präsentiert.
Messhotels München uns Messe Münch oder Hotel in München werden hier
angeboten
Nutzen Sie diese einzigartige Spitzenposition auch 2010 wieder.
Mehr Fläche
2007 legte die bauma noch einmal 40.000 m² zu. Das war ein Plus von
8%. Der Bereich Bergbaumaschinen ist aufgrund des großen Aussteller- und
Besucherinteresses mittlerweile voll in die bauma integriert.
Mehr Aussteller
3.002 Aussteller aus 49 Ländern machten die bauma 2007 zum Großereignis
der Baubranche. Dabei konnte generell ein Zuwachs von 7% erreicht werden,
wobei der Anteil internationaler Aussteller sogar um 12% anstieg – auf
insgesamt 55%. Das unterstreicht eindrucksvoll die herausragende
internationale Bedeutung der Weltmesse bauma und zeigt gleichzeitig den
anhaltenden Bauboom in vielen Regionen der Erde.
Mehr Besucher
Vor diesem Hintergrund war es nicht erstaunlich, dass auf der Messe
München auch die
Besucherzahl deutlich anstieg sowie auch die Übernachtungszahl für die
Messehotels münchen in die Höhe schnellte – um 20% auf über eine halbe Million Entscheider und Interessenten aus 191 Staaten. Der Anteil internationaler
Besucher steigerte sich um 35% auf mehr als 155.000. Die Türkei, Indien,
Polen, Russland und die USA verzeichneten mit jeweils mehr als 100% die größten
prozentualen Zuwächse.
Bauma, with over half a million square meters of exhibition space by far
the largest and certainly the most impressive exhibition ever. None of
the exhibition industry has a wider range, no fair is international.
Here are all key players and leaders represented here are innovations
for all areas presented.
Take advantage of this unique leadership even 2010 again. More Fläche2007,
the bauma once again to 40,000 m². That was an increase of 8%. The area
of mining equipment is due to the large exhibitor and visitor interest
now fully integrated into the bauma. More Exhibitors
3,002 exhibitors from 49 countries made the bauma 2007 the major event
of the construction industry. It was generally an increase of 7%, while
the proportion of international exhibitors increased by 12% rise - to a
total of 55%. This underlines impressively the outstanding international
importance of the World Fair bauma, while showing the continued
construction boom in many regions of the earth. More Visitors
Against this background, it was not surprising that the number of
visitors also increased significantly - by 20% to over half a million
decision makers and interested parties from 191 countries. The
percentage of international visitors rose by 35% to more than 155,000.
Turkey, India, Poland, Russia and the United States were, each with more
than 100%, the biggest percentage gains.
Exhibitions and events are the most important marketing tool in the
manufacturing sector, so the outcome of the study direct Germany 2005, the
market research company Ipsos on behalf of Deutsche Post in October 2005 was
carried out. 3600 companies with a minimum annual turnover of € 250,000 has
been following its use of marketing tools interviewed: With 39% have fairs and
events in the business of manufacturing the highest percentage of total
marketing costs: € 3.3 billion of a total of 8.4 billion € . With great
distance is the display advertising with € 1.6 billion.
The GfK Wirtschaftswoche advertising climate study (11/2005) provided the
following result: fairs are all advertising media, the second most commonly
used instrument: 80% of the advertising manager used it in 2005, almost level
with magazines (82%). Of the advertising industry leaders in the capital use
even 90% of the instrument trade fair participation, and only journals are
more frequently used.
in the ranking of a study by the Institute in fair Laubenheim on the
basis of 25,000 votes by marketing managers in companies and business
professors were fairs and exhibitions with an average grade of 2.22, the best
scores before the personal sales (2.40), direct ( 2.83), events (2.91),
classic advertising (2.93), Internet advertising (3.01), PR (3.05), sales
(3.16) and sponsorship (3.81). importance of Measuring the marketing mix
The reason for the strong position of trade fair participation in the
perception of decision lies in the role of trade fairs as a reflection of
market conditions. Fairs markets are concentrated in form. They lead supply
and demand of an industry in one place and in a limited period of time. They
offer participants comprehensive market information and a platform for
business contacts.
At the same time allow the fairs focused use of the entire marketing tools a
company. Paragraph policy instruments with a trade fair participation
activated simultaneously and target specific summarized. Both in terms of
their effectiveness (range) as well as its efficiency (effectiveness) fairs
are communication tools of choice.
The ICM - International Congress Center Munich is one of the most modern and
most successful convention centers worldwide. This contributed, in addition to
a professional and experienced team, above all, a welcoming, representative
atmosphere and its ideal conditions for events of every size and direct
connection to the Neue Messe in Munich.
The M, O, C, is the special exhibition grounds of Munich International Trade
Fairs for small and exclusive to medium-sized and expanding events. It
combines in a unique way the benefits of conference hotels and convention
centers with the functional structure of the exhibition halls.
As one of the most modern trade fair grounds in the world, the New Munich
Trade Fair Center sign in terms of functionality, service and communication
facilities.
Outdoor exhibition halls
Fair Hotel Munich: Hambergers Posthotel
Fairs Munich International (MMI), with around 40 trade fairs for capital
goods, consumer goods and new technologies is one of the world's leading trade
fair companies. Proven competence are:
Construction Industry
Environmental
Beverage Technology
Transport and logistics
Ceramic Industry
Automation and Robotics
Industrial Maintenance
Commercial Property
Sports Equipment and Fashion
Watches and jewelry
Tourism
Electronics
IT and media
Analysis and Life Sciences
and for the craft fairs.
Over 30,000 exhibitors from more than 100 countries and more than two million
visitors from over 200 countries take part in the events in Munich. In
addition to the Munich trade fair trade fairs in Asia, Russia, the Middle East
and South America.
With six foreign affiliated companies in Europe and Asia and 65 foreign
representatives, the 90 countries, Munich International Trade Fairs has a
global network.
In addition to this portfolio of leading international own events, the Munich
International Trade Fairs offers its customers from home and abroad the
opportunity to the Neue Messe München, the affiliated INTERNATIONAL CONGRESS
CENTER - ICM and the Event Center M, O, C, for the implementation of host and
co-operation events use.
The continuous expansion of its high-quality exhibition portfolios, one of the
main objectives of the fair in Munich.
Hamberger Posthotel 83242 Reit im Winkl Kirchplatz 7
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the Alps or am Chiemsee? We present the current holiday calendar for all
provinces, always up to date. A service of Hambergers-Post Hotel Reit im
Winkel. You will find us with the search words: wellness hotels, Bavarian
Alps, the Alps and the Chiemsee accommodation in Reit im Winkl. Just so you
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Our Service 2008
Holidays in Bavaria and Germany
Winter vacation in Reit im Winkel Bayern 4th February - 9 February Easter: 17
March - 29 Pentecost holiday March 13 May - 24 May summer vacation: 4 August -
15 September Autumn: 3 November - 5 November Hotels Reit im Winkl Christmas
holidays: 22 December - 5 January holiday in 2009 Winter Holiday: 23 February
- 28 February Easter: 6 April - 18 April Whit holiday: 2 June - 13
Summervacation June 3 August - 14 September Autumn: 2 November - 3 November
Christmas holiday in Bavaria Reit angle: 24 December - 8 Jan
The official portal for our region
Chiemgau tourism portal